Thursday, May 17, 2007

اسلام , خرافات ، توهم ، فساد اخلاقی :

اگه از من بپرسن وحشتناک ترین و کثیف ترین چیزی که در دنیا میشناسی چی هست ؟ بدون لحظه ای درنگ میگم مذهب اسلام و پیروان اون . حتا سوسک که برای من موجودی ترسناک به حساب میاد , به اندازه اسلام وحشتناک و کثیف و چندش آور نیست . تاثیر فساد و نکبت این دین به قدری زیاده که امروزه اثرات اون رو در جامعه گل و بلبل ایران شاهدیم . ذات و وجود اسلام که کلن ضد آزادی و دموکراسیه و روح آدم رو خشک میکنه . از همه بدتر پیروان این دین هستن که موجوداتی بی فرهنگ , بیسواد , احمق و مقلد هستن و بدون کوچکترین شعور و درک و عقلی از این دین مسموم پیروی کور کورانه میکنن و از همه فاجعه آمیز تر اینکه تمام شئون زندگی رو هم به اسلام میچسبونن و تصور میکنن به بهشت پرتاب میشن . این عده در واقع با اعمالشون کاری کردن که ما نه تنها به دوران صدر اسلام در 1428 سال قبل برگشتیم , که حتا داریم به دوران پیش از اسلام یا بقول مورخان اسلام شناس به دوران جاهلیت اعراب پیش از اسلام با افتخار قدم میگذاریم و سرکرده چنین تفکری کسانی مثل ایت الله تمساح یزدی و احمدی نژآد زنا زاده هستن !!! سنگسار و زنده به گور کردن دختران و تجاوز به زنان سیاسی و ... گوشه هایی از این بازگشت به دوران جاهلیت هست که در تمام طول تاریخ بشریت این فجایع فقط در جوامع بدوی متعلق به چند هزار سال قبل از میلاد مسیح و یا در اعماق جنگل ها و تمدن های خرافه پرستی باستان رایج بودن و حالا در قرن 21 و عصر موشک و اتم و کامپیوتر و نانو ؛ شاهد چنین فجایع ضد انسانی ای در حکومتی هستیم که ادعای خدایی و رهبری جهان اسلام و اصالت و پاکی و عصمت ذاتی و ژنتیکی میکنه ! اگر پاکی و خدا بودن و مسلمون بودن یعنی این , افتخار میکنم که کافر اندر کافرم و لعنت میفرستم به روح تمام مسلمونهایی مثل اینها :

ظهر رفته بودم برای ناهار یه دونه نون سنگک بخرم از سر خیابون . کمی دورتر از نونوایی مسجد محل قرار گرفته . تو صف ایستاده بودم تا نوبتم بشه که یه زن چادری نزدیکم شد و برگه ای رو داد دستم ! برگه رو از دستش گرفتم و نگاهی بهش انداختم . از خوندن مطاب این برگه موهای تنم سیخ شد و برای چند ثانیه نفسم بند اومد . زنک این برگه ها رو بین تمام مردمی که توی صف بودن پخش کرد و رفت ... خوشبختانه بیشترشون کاغذ رو مچاله کردن و انداختن دور . بچه ها هم باهاش موشک درست کردن و یکی دو نفری هم که مثلن قشر تحصیل کرده و فرهنگی (!) بودن , چند خطی خوندن و قهقهه ای زدن و لیچاری بار نویسنده کردن و کاغذ رو پاره کردن ریختن دور . ولی برای من سوژه جالبی به حساب میاومد . متنی که در کاغذ نوشته شده رو لطفن با دقت بخونید تا ببینید چه فاجعه ای در ایران در حال وقوعه , اگر که بزودی این رژیم ریشه کن نشه :

احاديث معتبر در فضيلت انواع انگشتر و عطر :

امام کاذب ( صادق ) : انگشتر عقيق در دست كنيد كه مبارك است و صاحب آن عاقبتش به خير و نيكي باشد .
امام کاذب : انگشتر عقيق باعث ايمني در سفر است .
امام کاذب : هر كه انگشتر عقيق در دست داشته باشد پريشان نشود و عاقبت كارش ا لبته نيكو باشد .
علي قاتل : دو ركعت نماز با انگشتر عقيق بهتر است از هزار ركعت كه با آن نباشد .
رضا دزده : انگشتر ياقوت در دست كنيد كه پريشاني را برطرف مي كند.
موسي كلاش : انگشتر زرد در دست كنيد كه موجب آساني است و درآن هيچ دشواري نباشد .
رضا دزده : انگشتر " زبر جد " در دست داشتن فقر را بتوانگري بدل ميكند و هر كه انگشتري ياقوت زرد در دست كند فقير نشود.
ممد گدا : خداوند عالميان مي فرمايد كه من شرم دارم از دستي كه بسوي من بلند شود به دعا و در آن انگشتر فيروزه باشد پس او را نا اميد بر گردانم .
امام کاذب : هر كه انگشتر فيروزه در دست كند دستش فقير نشود.
امام کاذب : نماز كسي كه خوشبو باشد بهتر است از هفتاد نماز كه بي بوي خوش باشد.
امام کاذب : هر كه در هر روز بوي خوش بر خود بمالد تا شب عقلش با او باشد .
منقولست كه علي چهار انگشتر در دست مي كردند . انگشتر ياقوت براي شرافت و زينتش . فيروزه براي نصرت و ياريش . حديد براي قوتش و عقيق براي حرز و دفع دشمنان و بلا ها .

این اراجیف رو خوندین ؟ حقیقت محضه ! در جامعه کسانی هستن که اینطور فکر میکنن . درست مثل کسانیکه تصور میکنن امام تایمری یا همون زمان , ظهور میکنه و ریشه ظلم رو بر میچینه . در واقع اگر چنین امامی روزی ظهور کنه ، عقل سلیم میگه که اول از همه باید ریشه همین رژیمی رو خشک کنه که داعیه طرفداری از امام زمان رو داره و وای به امامی که حامیانش جنایتکارانی مثل اینها باشن و در اونصورت باید فاتحه جهان و گیتی رو خوند !!!!! مردم ابله گله گله میرن به مسجد جلق کران و در چاه مستراحش عریضه می اندازن تا امام زمان بخونه و حاجتشون رو ادا کنه . عجبا که یکنفر هم از این خیل دیوانگان حاجتش برآورده نشده ولی همچنان سیل گله های دیوانگان به سوی این مکان شیطانی در حرکت هستن .
میبینین که بنام خدا و اسلام چه خرافاتی رو به دین پیوند میزنن و آفتابه میگیرن به اعتقادات مردم ؟ یکی نیست به اینا بگه آخه فلان شده ها ! اگه قرار بود هر کسی انگشتر دستش کنه و این همه سود و فایده بهش برسه که الان آدم گدا و مفلوک و ضعیف و بدبخت و بیچاره و مشنگ و ملنگ و عیاش در جهان اسلام نداشتیم !! و جالبتر از همه اینکه خود اون حروم زاده ای که این خرافات رو پخش میکنه حتا یکبار هم نخواسته به مغزش فشار بیاره و به این فکر کنه که آخه اگه آدم قرار بود انگشتر فیروزه دستش کنه و فقیر نشه یا در سفر به سلامت برسه , پس آدم تمام انگشت هاشو از فیروزه پر میکرد تا کلی هم پولدار بشه یا سر تا پاشو عقیق میکرد تا در سفر دچار حادثه نشه ! یا وقتی نوشته یاقوت پریشانی رو بر طرف میکنه , اگه اینطور بود دکون روانشناس ها باید تخته میشد چون هر کسی یه یاقوت میذاشت جیبش و از افسردگی و سودا و مالیخولیا و هزار و یک بیماری روانی رها میشد !
خیلی خیلی جالبه که همه مردم ایران این موضوعات خرافی رو میدونن و میدونن علت نکبت و بدبختی و فلاکتشون همه از صدقه سر اسلامه ولی بازم زیر پرچم اسلام سینه میزنن ! طرف میگه خدا از آسمون برکت نازل میکنه ! یا میگه قرآن کتاب آسمانیه ! بگو آخه بدبخت ! بیسواد ! بی همه چیز ! تا جایی که ما میدونیم و عقل بشر قد میده از آسمون فقط چند چیز به زمین نازل میشه و اونم بارون و برف و تگرگ هست و بس ! چرا اینقدر دروغ میبافین ؟ ریشه تمام این دروغ ها رو هم دقت کنین فقط برای اینه که به یک صورتی اسلام رو از خطر انقراض نجات بدن و مردم رو مورد استثمار قرار بدن و سرکیسه کنن و برای همین دشمن حقیقت هستن و کسانی رو که حقیقت رو بیان میکنن بنام تحریف دین و یا ارتداد میکشن تا منافعشون به خطر نیافته ! برای اینکه میدونن زمانی که تعقل بجای مذهب عمل میکنه , عملن مذهب رو له میکنه و زیر سوال میبره و به چالش میکشونه ! هر جا عقل به میون میاد , دین از بین میره و حرفی برای صحبت کردن نداره . شما توجه کنید که تمام قسمت های اثباتی دین اسلام تمامن بر پایه نا شناخته ها و ندیده ها و روایات از فلان کسک ها شکل گرفته . یعنی در تمام این دین شما بگردین نمیتونین یک مصداق و مثال و برهان قاطع و عینی دال بر اثبات قلان فرضیه مذهبی پیدا کنید . هر جا اسلام با سوالی موجودیتش به خطر میافته , فورن چند چیز رو علم میکنن :
ترس از خدا ! ترس از سوختن در جهنم ! ترس از شب اول تا چهلم قبر ! حواله دادن به دم روباه یا پیغمبران و امامانی مرده و خاک شده و روایاتی مزخرف از اونها که هیچ پایه و سندی وجود نداره که این احادیث متعلق به اونهاست و در نهایت حواله دادن به علم الهی و اینکه انسان قادر به درک علم الهی نیست و عقلش نمیرسه !!!!!!!

در آخر ؛ من فقط ازتون میخوام اگر هر زمان و هر جایی حتا جاهای اجباری مثل مراسم ختم فک و فامیلتون که مجورید خزعلات آخوند روضه خون رو اجبارن گوش بدین , گیر کردین ؛ فقط در مورد صحبت های این آخوند یا هر کسی که بحث مذهبی میکنه فکر کنید . کورکورانه پذیرا نباشید . مذهب مثل تخم مرغ گندیده میمونه . از بیرون سالم و زیبا و صیقلی و سفیده و از داخل بد بو و متعفن و سمی ! نگاه به کلمات فریبنده و تصنعی و سفسطه های ملاها نکنید . وقتی به هر صحبتی عمیق فکر کنید پی به لجن موجود در دین اسلام میبرید . چیزی که مغز رو مسموم میکنه و از کار می اندازه و روح انسان رو خشک و گرفتار و اسیر و در بند میکنه . همیشه شنیدین مسلمون باید از خوشی بپرهیزه و ریاضت بکشه . چرا ؟ که مردم از خوشی ها دور باشن و آخوندها به ریش مردم بخندن و خودشون غرق در خوشی در پشت پرده و عمارت های خودشون لذت ببرن ؟ پس اگه قرار بود انسان از نعمات این جهان بهرمند نشه پس چرا اینها خلق شدن ؟ چرا زیبایی بوجود اومده ؟ و چرا فقط مسلمونها برشون خوشی حرامه ؟ مگه مسلمونها یک میلیارد بیشتر نیستن ؟ که از این تعداد فقط چند میلیون اونها واقعن مسلمونن و باقی مسلمون زاده موروثی و اسمی و فرضی هستن ! و باقی 7 میلیارد انسای روی زمین که از خوشی ها و لذت های دنیا استفاده میکنن کافرن و باید برن به جهنم ؟ آیا هدف زندگی اینقدر پوچ و احمقانه ست که مثلن با دیدن یک زن یا دختر ایمانی از بین بره ؟ با نوشیدن شراب نجس بشی ؟ با تفکر در عمق دین و استخراج خرافات اون به مرگ محکوم بشی ؟ برای داشتن رابطه آزاد و دلبخواه خودت با یک مرد به سنگسار محکوم بشی ؟ و هزار و یک مورد دیگه که همگی حکایت از جهل در دین دارن ؟ آیا وقت اون نرسیده که دین رو از زندگی خودمون جدا کنیم و به جایگاه اصلی خودش یعنی اعماق قلب و خصوصی ترین قسمت شخصی خودمون منتقلش کنیم ؟ آیا مسلمون بودن افتخاره ؟ یا موجب خجالت ؟ تروریست . قاتل و جانی ! بی فرهنگ ! عقب افتاده ! فاسد ! مرتجع ! مفت خور ! سیاه فکر ! تند رو ! متعصب ! عقده ای ! خیانت کار و ... همگی القابی زیبنده و لایق مسلمانی هستن . چند صد ساله که یک شخصیت برجسته در جهان اسلام ظهور نکرده . مجموع تولیدات صنعتی تمام کشورهای مسلمان به اندازه تولیدات صنعتی یک کشور اروپایی هم نیست ولی در کنارش میزان فساد و ابتذال و جرم و جنایت کوچکترین کشور اسلامی برابر با بزرگترین کشور آزاد و غربی در جهانه . مدتها سران کشور ایران آمریکا رو معدن فساد و جنایت میدونستن در حالیکه آب در کوزه و ما تشنه لبان ... ایران از نظر تعداد جرائم جنسی و جرایم جنایی مقام اول رو در بین کشورهای غربی داراست و این ناشی از چه چیزی جز اسلام میتونه باشه ؟ همون چیزی که همه مسئولین رژیم ادعا میکنن اسلام در تمام امور ما وارد شده ؟!!!!!

حالا این پرسش پیش میاد : آیا مطابق گفته یکی از مسئولین رژیم ایران " لاریجانی " , اسلام ما رو آدم کرده یا ما رو حیوان تر و پست تر و بیسواد تر و هالوتر کرده ؟ قضاوت با شما ...

تکبیر.

No comments:

Post a Comment