فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Wednesday, September 30, 2009
چند کلمه حرف حساب سیاسی :

آقا ما هی نمیخواییم سیاسی بنویسیم ولی نمیشه ! این اخبار رو که میبینی و میخونی و میشنوی یه چیزایی روی دلت قلمبه میشه که اگه بیرون نریزی , دچار جنون میشی !

ماجرای هووو شدن مسئولان ارشاد و بازیگران سینما و تلویزیون رو که همگی شنیدن ! من یه پیشنهادی دارم برای اون دسته از بازیگرانی که هزار چهره هستن و صدها شغل ریز و درشت دارن و پولهای کلانی هم پارو میکنن بدون اینکه مو لای درزش بره و بعد در همایش های خاص (!) مثل دیدار با رهبر و .. شرکت هم میکنن و پشت سرش نماز میخونن و بعد با افتخار در جمع مردم ظاهر میشن به این نیت که مردم ازشون قدردانی میکنن ولی یهو از عجایب روزگار لحن مردم از هورا به هووو تغییر میکنه ! اینجا من پیشنهاد میکنم که از این به بعد کسانیکه میخوان از صدقه سر دولت و سیاست و طرفداری از اره اوره و شمسی کوره هایی که مردم پشتیبانشون نیستن نون بخورن , سعی کنن این حمایت هاشون رو مثل گذشته زیر زیرکی و مخفیانه انجام بدن چون پا گذاشتن روی احساسات مردم و رفتن توی حافظه مردم کمترینش طرد شدن از سوی مردم هست ! فرقی نمیکنه بازیگر باشی , رئیس باشی , آقا (!) باشی , هنرمند باشی , دانشمند باشی , هر کوفتی باشی . وقتی مردمی نباشی به درد لای جرز در مستراح هم نمیخوری ...

این ماجرای برنج های زهرآگین مدتیه مردم رو گذاشته سر کار ! برنج ایرانی که قیمتش سر به فلک کشید و به نرخ هر کیلو 5 هزار تومن به فروش رسید , یه نابغه ای پیدا شد و گفت خب ما که نمیتونیم مافیای داخلی رو کاری بکنیم پس بیاییم برنج از خارج وارد کنیم مثل میوه و سایر محصولات تا قیمت شکسته بشه . همین کار رو هم کردن و سیل برنج های باسماتی به ایران سرازیر شد ! برنج هایی با بهترین کیفیت ولی بی عطر و بو و خاصیت که فقط ظاهر دلفریب داشت و شکم پر کن خوبی بود ! قیمت ها اونقدر پایین اومد که این برنج های به ظاهر اعلا به قیمت هر کیلو 1700 تومان به فروش رسید ! مردم هم خروار خروار خریدن و هنوز هم میخرن ! کسی هم از خوردن این برنج ها نه به لقا الله پرتاب شد و نه بیمار شد ! ولی نکته جالب این بود که زمانی این برنج ها سمی اعلام شدن که چند روز قبلش خبری منتشر شد که برنج های کشاورزان ایرانی که قیمت خون آدمیزاد روش هست داره توی انبارها میگنده و فاسد میشه و تازه برنج های برداشتی امسال هم بهشون اضافه میشه و خریدار نیست ! بعد یهو باز یه آدم نابغه ای زد به سرش که بگه آقا برنج های خارجی همه سمی هستن تا مردم برن برنج ایرانی بخرن ... حالا راست و دروغش پای کسی که ادعا کرده ولی مساله اینه که برای مردم در این دوره زمونه پول مهم تر از سلامتیه ! حالا هی بگو سمیه ! اصلن بگو توش سیانور داره .. شکم گرسنه مگه دین و ایمان سرش میشه ؟ والا...

این روزها بیماری رئیس جمهور تقلبی ایران خیلی به چشم میزنه . تا 4 سال پیش و قبل از تقلب انتخاباتی همه مردم فکر میکردن که رئیس جمهور ایران چیز خور شده و جفنگیاتی که میگه بخاطر اونه ولی بعد از ماجرای تقلب و صحبت هایی که از حلق این مردک به گوش میرسه , مردم ایران کم کم متوجه شدن که نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است .. این آقا هم باور کنین دیوانه و روانی نیست که مثلن میاد میگه دور سر من هاله نور بود یا میره دم چاه میشینه و خلوت میکنه و صدها هزار مساله دیگه ! اینطور که متخصصان کشف کردن آقا محموت (!) دچار چند بیماری جدی شدن یکی مشکل بینایی پیدا کردن که نمونه اون سازمان ملل هست که صندلی های خالی رو آدم دیدن ! مشکل بعدی مشکل شنیداری و آلزایمر پیدا کردن که تمام صحبت هایی که در جامعه هست رو برعکس برداشت میکنن و معکوس بیان میکنن . البته شاید بقول سریال شبهای برره ایشون از افعال معکوس استفاده میکنن که مثلن بفرمایین داخل یعنی گورتو گم کن و ... !!!!!! یا مردم رو خس و خاشاک میبینن و یا تظاهرات میلیونی مخالفان رو چند صد نفر میبینن و مخالفت با خودش رو حمایت از خودش میدونه ! به هر حال بیاییم همگی برای شفای آقا محموت دست به دعا برداریم و دعا کنیم خداوند بیماران و دیوانگان را شفا بدهند .. آمین !

این روزها شکایت کردن خیلی رونق گرفته . این میرزا بنویس های کنار دادگستری هم نونشون توی روغنه . تازگی ها بعضی هاشون کاغذ نوشتن کنارشون و روش نوشتن : شکایت از میر حسین موسوی پذیرفته میشود ! آدم واقعن لذت میبره از این همه قانونمندی شهروندان ایرانی . من پیشنهادم به شما امت شهید پرور اینه که برین از میرحسین موسوی شکایت کنین تا مشکلاتتون حل بشه برای نمونه براتون مینویسم :
- اگه مورد ضرب و شتم اونهایی قرار گرفتین که لباس هاشون فقط مال خودشون بوده برین از موسوی شکایت کنین !
- اگه گاردی ها و بسیجی ها اتومبیلتون رو زدن داغون کردن , از موسوی شکایت کنین !
- اگه تورم و گرونی هست از موسوی شکایت کنین !
- اگه هواپیماها سقوط میکنن از موسوی شکایت کنین !
- اگه به شبکه مزدور بی بی سی فارسی و یا شبکه VOA معترضین از موسوی شکایت کنین !
- اگه از اون کارای بد بد با بچه و پدر و مادرتون توی هتل های لوس کردن , از موسوی شکایت کنین !
افزايش قيمت‌ها، رکود بازار مسکن، آتش‌سوزى تالاب گندمان، تخريب سى‌و سه پل اصفهان، گسترش آنفلوآنزاى خوکي، سقوط هواپيماهاى مسافربري، مصادره بوعلى سينا توسط دولت ترکيه، اختلافات خانوادگي، انحصار وراثت و دعوای شوهر ننه تون با مادرتون و باردار نشدنتون و خلاصه هر چیزی که به ذهتون میرسه, میتونین از میر حسین موسوی شکایت کنین . بعدن مهدی کروبی هم اضافه میشه !

مبارزه با نمادهای سبز این روزا شدت زیادی گرفته و آدم نمیتونه حتا سبزی خوردن هم بخره مبادا ببرنش کهریزک ! میوه فروش محلمون میگفت خانم اگه اوضاع همینطوری پیش بره از فردا دیگه کشاورزا خیار هم نمیکارن ! گفتم چرا ؟ گفت آخه رنگش سبزه , دراز هم هست ممکنه فردا مردم معترض بجای پارچه های سبز خیار دست بگیرن و بگن این تو کون متقلب !!!!! جلل الخالق ... خیار هم که میدونیم هم سبزه هم درازه در نتیجه هم میتونه یک سلاح سرد باشه و هم یک نماد سبز رنگ ! فردا هم فلان مسئول نظامی میتونه ادعا کنه که انقلاب جالیزی هم به راه افتاد و خر بیار باقالی بار کن .. راستی باقالی هم سبزه ها ...

باز شدن دانشگاهها هم شده قوز بالا قوز برای حکومت ! توی فصل تابستون مسئولان خیلی خوشحال بودن که یه مریضی جدید به اسم آنفولانزای خوکی پخش شد توی جهان و تصور میکردن به زودی همه ایرانی ها این مریضی رو میگیرن و دانشگاهها و مدارس تعطیل میشه ! ولی فراموش کردن که تو ایران تابستون بود و سرما خوردگی چندا شیوع پیدا نکرد . هر چی هم تلاش کردن دانشگاه رو ببندن نشد که بشه ! آخرش هم از اون چیزی که میترسیدن سرشون اومد و هنوز درهای دانشگاه باز نشده , دانشجوها داد و بیدادشون رفت آسمون ! بهانه هم که شکر خدا اینقدر زیاد داریم که مجالی به بهانه های سیاسی نمیرسه ! غذای خوب , خوابگاه عالی , رفتار مناسب با دانشجو , دانشجوی بازداشتی , ماه و ستاره دادن به دانشجوها , کمیته های انظباطی و خیلی چیزهای دیگه که باعث میشه دانشجوها قلقلکشون بیاد !!!!

نصب دوربین مدار بسته توی مدارس از ابتدایی گرفته تا دبیرستان نکته مهم و جالب دیگه ای بود که این روزها هی تکذیب میشه هم گفته میشه ! راستش باید خیلی به مردم ایران افتخار بکنیم که اونقدر فهم و شعورشون بالا رفته که حتا یه دانش آموز ابتدایی هم میتونه خطری برای نظام باشه که حتا توی کلاس درس و راهروهای مدرسه و روم به دیفال , توی مستراح مدرسه هم دوربین مدار بسته میذارن تا مثلن مراقب امنیت دانش آموزان باشن . معلوم نیست حکومتی که تو روز روشن بچه های مردم رو میدزده و هزار و یک بلا سرشون میاره چرا یهو اینقدر دلسوز شده که تا توی توالت بچه ها هم دوربین زده تا مراقب سلامتیشون باشه ! البته باید مراقب این مساله هم باشین که از فردا یهو فیلم بچه هاتون توی اینترنت پخش نشه در حال پی پی کردن و جیش کردن و دودول بازی و یا در مقاطع دبیرستان در حال کارهای مستهجن ...

ماه رمضون امسال هم خیلی جریان جالبی داشت که باید ازش تعریف بشه ! هر سال ماه رمضون که میشد قیمت همه چیز میرفت پایین تا روزه داران محترم در رفاه و با فراق بال به امورات اخروی بپردازن ! ولی امسال طبق آمار تعداد روزه گیرها هم افت شدیدی داشت . یک دسته چون با دولت پدر کشتگی پیدا کردن اصلن روزه نگرفتن ! یک عده چون از نون خوردن افتادن اصلن روزه نگرفتن ! یک عده چون زیر خط فقر بودن و یک وعده بیشتر غذا نمیخوردن در طول سال , روزه نگرفتن چون همیشه روزه بودن اتوماتیک ! یک عده هم چون همه بلاهایی که سرشون اومده مقصرش رو خدا میدونستن , با خدا لج کردن و روزه نگرفتن ! یک عده هم که زیر بقا بودن و با هوا و آب زنده بودن , اومدن روزه بگیرن که ریق رحمت الهی رو سر کشیدن و معلوم نیست شهید شدن یا چی ؟ خلاصه که ماه رمضون امسال تعداد مومنین خیلی کم بود و مردم ترجیح دادن بیشتر بخورن تا بیشتر جون داشته باشن برای زنده موندن و بقا در آینده تاریک روشن پیش رو !!

عید فطر همیشه در ایران جنجالی بوده . ما قسم خورده بودیم ایرانی بودن خودمون رو ثابت کنیم و وقتی عرب ها هلال ماه رو میدیدن ما همیشه یک روز بعدش میدیدیمش ! اما امسال قضیه فرق میکردن . اول آقا دیدن بعد عرب ها دیدن بعد مراجع تقلید ما دیدن ! آخرش هم معلوم نشد که عید فطر کی بود و کی شد ! یک دسته خیلی کم روزی رو که حکومت اعلام کرد عید گرفتن , همه مردم از تعطیلی این روز لذت بردن , نصف بیشتر مردم از لج حکومت روزه گرفتن و فرداش رو عید گرفتن , یک عده هم منتظر مراجع تقلیدشون شدن و به گفته اونها عید گرفتن و این نشون میده که در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی , همه مردم با هم متحد و منسجم هستن طوریکه هر کسی خر خودش رو میرونه !!!!!!!

مساله هسته و تخم و بیضه و اتم و موشک هم که این روزها شده نقل و نبات ! از تاکتیک های حکومت ما یکیش اینه که درست وقتی که میخواهیم تحریم بشیم در سازمان ملل و سازمان ملل و کشورهای غربی بهانه ای برای تحریم ما پیدا نمیکنن , دیپلماسی خارجی ما این بهانه رو همیشه با گشاده دستی به دستشون میده تا ما رو تحریم کنن . مثلن درست زمان اجلاس 5 بعلاوه یک و دو سه , یهو یه مرکز اتمی جدید رو بهشون معرفی میکنیم و بعد هم پشت سرش هر چی موشک داریم ول میدیم هوا تا غربی ها نفس راحتی بکشن و مثل آب خوردن ما رو تحریم کنن ! بیخود نیست که معاون آقا محموت ما که یه زمانی گفته بودن ما با مردم اسرائیل مشکل نداریم و دوست و برادر هستیم , چنین حرف هایی زدن ! آخه با این کارها ما بیشترین خدمت رو داریم به اسرائیلی ها میکنیم و اونها رو در جهان اسلام و مخصوصن بین عرب ها سر افراز و سر بلند میکنیم و بدبخت عرب ها که موندن اسرائیل دشمنشون بود یا ایران ؟!!!!

مساله تحریم بنزین هم نکنه ای بود که باید بهش میپرداختم . کتاب تن تن در سرزمین طلای سیاه رو اگه دیده باشین ماجراش شبیه به ماجرای بنزین های ماست . یه بنزینی اختراع میشه که باعث میشه ماشین ها موتورشون منفجر بشه و ... تو ایران ما هم این روزها تعمیرگاههای ما شده پر از ماشین هایی که مشکل اصلی اونها رو نوع بنزین های بسیار مرغوب (!) چینی و ونزوئلایی تشکیل میدن !! حالا وای به اینکه تحریم بشیم و خودمون بخواهیم بنزین تولید کنیم !!! احتمالن این دفعه بجای آتش گرفتن موتور و یا خراب شدن موتور ماشین ها , با همون انفجار روبرو بشین !!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001